W minioną środę, odbyło się spotkanie przedstawicieli Biura Związku ZM GOAP z firmą FB Serwis, która od 1 września br. świadczy usługę odbioru odpadów komunalnych m.in. w gminie Swarzędz. – Celem spotkania – jak informuje biuro prasowe ZM GOAP – było omówienie sytuacji związanej z brakiem terminowego odbioru odpadów przez wykonawcę w pierwszym tygodniu realizacji usługi.
Podczas spotkania firma FB Serwis przedstawiła plan działań zaradczych, zobowiązując się m.in. do: zwiększenia kadry odbierającej odpady o 3 nowe załogi i wzmocnienia floty odbierającej odpady o 2 pojazdy. W kolejnych dwóch tygodniach na terenie miasta i gminy Swarzędz odpady odbierać będzie 11 pojazdów, a nie jak do tej pory 9.
Poza tym FBSerwis przeprowadzi uzupełniającą dystrybucję harmonogramów odbioru odpadów, zwiększy częstotliwość odbioru papieru oraz metali i tworzyw sztucznych z terenu osiedli do 3 razy w tygodniu: a szkło będzie odbierane 2 razy w tygodniu.
Natomiast wszelkie reklamacje i interwencyjne odbiory firma wywozowa chce przeprowadzić w najbliższą sobotę, 12 września.
– Wykonawca zapewnił, że reaguje na wszystkie zgłoszenia przekazywane przez ZM GOAP dot. braku odbioru odpadów i dokłada wszelkich starań, aby odbiór odbywał się bez dodatkowych zakłóceń. Wykonawca zapewnił, że zaistniałe problemy mają charakter przejściowy, a jakość świadczonej usługi z każdym dniem będzie ulegać poprawie – dodaje Monika Iwańska, przedstawiciel Biura ZM GOAP. W celu podjęcia szybkich i skutecznych działań, wszystkie nieprawidłowości dotyczące świadczenia usługi prosimy zgłaszać mailowo na bok@goap.org.pl.